jump to navigation

Mobijs pievērsies transcendentālajai meditācijai Oktobris 5, 2009

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

Mūziķis sācis interesēties par meditāciju kinorežisora Deivida Linča ietekmē. Linčs ir aktīvs transcendentālās meditācijas atbalstītājs un ir pat dibinājis privātu fondu, kas veicina Amerikas skolnieku iepazīstināšanu ar šo praksi.

“Mani izaudzināja hipiji un viss, kas saistījās ar jogu un meditāciju, gadiem ilgi mani biedēja. Es domāju, ka transcendentālā meditācija pieprasa rituālu dzīvnieku nogalināšanu, pārcelšanos uz kādu tālu valsti un atteikšanos no visām materiālajām vērtībām. Kad beidzot iepazinos ar transcendentālo meditāciju, mani pārsteidza tās vienkāršība. Tā ir vienkārša prakse, kas nomierina prātu. Iepriekš nekas cits nav man tik labi palīdzējis. Pie tam tas neprasa lielas pūles un kā ļoti slinka persona es to spēju novērtēt,” stāsta Mobijs.

Komentāri»

No comments yet — be the first.

Komentēt

