jump to navigation

Zviedrija un Spānija rāda intereses pieaugumu izglītibai, kas pamatojas uz cilvēka apziņu. jūlijs 12, 2010

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

http://www.enlightenededucator.typepad.com/

Kvantu fiziķis Dr. Ešlijs Dins (Dr Ashley Deans), visu savu dzīvi nostrādājis izglības sfērā un apmeklēja vairākas universitātes un skolas šajās valstīs. Zviedrijā notika skolu direktoru konferences par izglītības jautājumiem, kas saistīti ar apziņu. Stokholmā viena skola jau ir sākusi ieviest programmu: tagad skolotāji tiek apmācīti ar transtendentālo meditāciju, pēc tam tiks apmācīti bērni.

Madridē un Barselonā arī bija  ļoti apmeklētas konferences, kur starp apmeklētājiem bija pedagogi, skolu direktori un daži ministri. Jau trīs skolas Barselonā plāno pielietot TM.

Dr. Dins iesaista savās prezentācijās smadzeņu viļņveida aktivitātes demonstrējumus, pateicoties kam skatītājiem ir iespēja pārliecināties kā pateicoties TM praktikai smadzeņu funkcionēšana kļūst vairāk integrēta. “Nomoda miera” praktika meditācijas laikā aktivizē prefrontālo garozu (http://www.tm.org/benefits-brain) un tas saistību ar  citām smadzeņu daļām. Prefrontālā garoza ir smadzeņu darbības pamatā, tā atbild par lēmumu pieņemšanu un saprātīgumu.

TM palīdz saglabāt labu veselību tiem, kas intensīvi mācās.

http://globalgoodnews.com/education-news-a.html?art=123928868712187092

Maharishi School England

http://www.maharishischooliowa.org/about/head.html

Advertisements

Komentāri»

No comments yet — be the first.

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: