jump to navigation

Kā TM ietekmēja „Šveices Dilanu” augusts 25, 2010

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

Dziedātājs Donovans draudzējās un sadarbojās ar tādiem roka titāniem kā Bobu Dilanu, “Rouling Stouns ”, “Led Zeppelin”, un arī ar “The Beatles”.

18. janvārī Kannās, industriālajā skaņu ierakstu izstādē, notika britu folk-dziedātāja Donovana apbalvošanas cerimonija. Viņš saņēma literatūras un mākslas ordeni. Šodien viņš vada muzikālo virzienu Deivida Linča Humanitārajā fondā, kas popularizē transtendentālo meditāciju jauniešu vidū kā cīņu pret ļaunumu, izvarošanu, fobijām un depresiju.

„Mana interese pret alternatīvo atveseļošanos parādījās, kad es pabeidzu skolu. Tā bija iegūta vēl no mana tēva, fabrikas strādnieka, ar cēlām domām par poēziju un cildeniem poētiķiem ”, – viņš saka. „15 gados es lasīju Alanu Uotsu, Allenu Ginsbergu un Džeku Keruaku, kuri atveda mani pie atklājuma par alternatīvās atveseļošanās sistēmas un dzīvi ar Meditāciju. Tad vēl rietumos nebija no kā to mācīties, visi skolotāji bija austrumos.”

1966. gadā muzikants kopā ar „The Beatles” dalībniekiem devās ceļojumā uz Indiju. Sazināšanās ar Maharishi atstāja uz viņu lielu iespaidu.

Tad ko īsti transtendentālā meditācija izdarīja Donovanam? – „Man bija visas iespējamās problēmas kādas vien var būt rietumu cilvēkam sākot ar psihiskām: uztraukums, niknums, stress, bailes, kas velk līdz arī visiespējamās slimības. Pēdējo 40 gadu laikā pēc pieredzes sasniedzu to, ka šī sistēma ietver absolūtas priekšrocības atveseļošanās sfērā”, – saka Donovans.

„Man apkārt ir cilvēki, kas konstatēja, ka TM – tā ir atveseļošanās sistēma ar augstāko atzīmi.”

Saņemot apbalvojumu no Franču kultūras ministres Kristīnas Albanelas rokām, Donovans pavēstīja, ka ļoti priecājas par tādas uzmanības pievēršanu. „Es saskatu šo apbalvojumu, kā pateicību savai darbībai, aicinājumu atsaukt poēziju populārajā kultūrā”, – pa pusei jokojot teica izpildītājs.

Iepriekš Franču mākslas un kultūras ordeņa laureāts bija Bobs Dilans, Calmans Rušidi un – 2008. gadā Kailija Minoga.

http://www.rg.ru/2009/01/20/donovan.html

Komentāri»

No comments yet — be the first.

Komentēt

