jump to navigation

Aktieris Hjū Džekmans: „Es meditēju jau vairāk kā 15 gadus”. Decembris 18, 2010

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

Aktieris Hjū Džekmens savainojās Opras Vinferijas (Oprah Winfrey) šova uzņemšanas laukumā, kas notika Austrālijā. Paturējis dvieli ar ledu, viesis kā nekas nebūtu bijis turpināja uzstāšanos. Viņš atzinās žurnālistiem, ka pārdzīvoja tikai par saviem bērniem, kuri visu redzēja un ļoti pārbijās.

Bez Hjū, Opras Vinferijas šova filmēšanā piedalījās arī Rassels Krous, Džons Bon Džovi un Nikola Kidmena. Koncerts ar šo zvaigžņu piedalīšanos pulcēja ap sešiem tūkstošiem skatītāju. Opras šovu no Sidnejas rādīs nākamajā mēnesī ASV, Austrālijā un vēl 145 pasaules valstīs.

Reāla dzīves atslēga man ir meditācija, tā mainīja manu dzīvi. Divas reizes dienā TM dod man enerģiju un spēku. Es meditēju jau 15 gadus.

(atzīst Hjū Dzekmens   http://www.people.com/people/article/0,,1548536,00.html http://hughmjackman.livejournal.com/)

http://tm-meditation.se/lynch-m-fl-foresprakar-tm  )

Man patīk dzenbudisma filozofija, bet nekas nemainīja manu skatījumu uz dzīvi, kā transtendentālā medītāja. Viņa padara mani mierīgu un laimīgu, un tas ir labi, jo tā dod man mieru diezgan haotiskajā dzīve!

Komentāri»

No comments yet — be the first.

Komentēt

