jump to navigation

Es gribētu sniegt visiem bērniem šo dāvanu ko saņēma mani bērni.”– Rassels Simmons marts 1, 2011

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

yoga6

Pazīstams uzņēmējs un filantrops Russell Simmons izteica savu neizsakāmo pateicību par programmu. “Es meditēju. Un tas ir spēks, kas dod man iespēju darboties pasaulē kas piepildīta ar stresu” – sacīja Rassels Simmons – Ja es darbojos no tā atpūtas līmeņa, kuru sasniedzu meditejot, tad ir daudz vieglāk.”

“Mani bērni praktizē transtendentālo meditāciju un tas jūtami mainija viņu dzīvi”–Rassels Simmons teica — “Es gribētu sniegt visiem bērniem šo dāvanu ko saņēma mani bērni.”

” Jaunrades attīstība ir viena no galvenajām sastāvdaļām jebkurā izglītības sistēmā, tā ir būtiska izglītības daļa. Transtendentāla meditācija attīsta radošās un garīgās spējas, sniedz studentiem iespēju baudīt ikdienas” kluso laiku “, vērst tiešu uzmanību uz viņu iekšējo pasauli, un rezultāts ir pārsteidzošs” – viņš teica. – “Dažas no sliktākām skolām kļuva par dažām no labākajiām.”

“Apmācot ar transtendentālo meditāciju vsmaz vienu miljonu studentu radīs” pamata stabilitāti “valstī un pasaulē. Es esmu laimīgs būt par vienu no tiem, kas to atbalsta.” – teica secinājuma Rassels Simmons.

Komentāri»

No comments yet — be the first.

Komentēt

