jump to navigation

Аtzinums jūnijs 15, 2011

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

Transcendentāla meditācija. Ko man tas dod? Vispirms jau līdzsvarotību, vairāk sirdsmiera. Mazāk uztraucos par mazsvarīgām lietām. Un, lai cik tas nebūtu dīvaini, bieži vien izvēlos pareizo lēmumu pat īpaši nepiedomājot. Katrā ziņā man patreiz ir vajadzīgs daudz īsāks laiks, lai atbrīvotos no kāda stresa, nekā agrāk. Iepriekš es dienām varēju “vārīties “ par kādu negāciju, nekādi nevarot no tās atbrīvoties. Tagad tas notiek ļoti ātri. Esmu iemācījusies pozitīvi reaģēt uz lietām, kuras sākotnēji šķiet man sliktas esam. Mana dzīves kvalitāte ir ievērojami uzlabojusies. Uzlabojusies sapratne ar klientiem.Protu gūt prieku no vienkāršām lietām, kam agrāk nepievērsu uzmanību. Daudz biežāk izjūtu laimes sajūtu vienkārši tāpat vien. Spēju raidīt vairāk mīlestības saviem tuvākajiem. Esmu ārste, un, lai cik tas kādam liktos dīvaini, ir sajūta, ka dzīve tikai sākas. Praktiski nelietoju ne sedatīvus preparātus, ne miega līdzekļus. Ir viena lieta, kas mani apbēdina, lielākā daļa no maniem draugiem nespēj izprast meditācijas pozitīvo nozīmi, ne jau manis dēļ, bet viņu pašu dēļ, jo man gribās maniem draugiem dot to vislabāko. Bet katrs pats atrod ceļu uz savu iekšējo brīvību. .Es vienkārši zinu, ka tas man ir vajadzīgs, un nākotnē tas apstiprinās.

Dr. Attekas privātprakse SIA | Ultrasonogrāfijas izmeklējumi

Doctors on TM

Komentāri»

No comments yet — be the first.

Komentēt

