jump to navigation

Ar laiku kļūst tikai labāk: Klints Īstvuds un TM augusts 22, 2011

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

Nesenā ”GQ magazine” intervijā Īstvudam jautāja par TM praktiku

Jautājums: Jūs vēl jo projām meditējat?

Atbilde: Divreiz dienā.

J: Kā tas jūs ietekmē?

A:

Lieliski. Es pret to izturos ļoti nopietni, kad strādāju. Esmu pārliecināts, ka varam sev palīdzēt paši, lai arī kādā palīdzībā mums būtu nepieciešama… Šādā veidā, meditācija ir tā, kas dod man pārliecību par sevi. Un es ar to nodarbojos gandrīz 40 gadus.

 Īstvuds atklāti stāstīja par savu ikdienas meditācijas praktiku jau 70-tajos gados, kad uzstājās Merry Griffin šovā kopā ar transtendentālās meditācijas programmas pamatlicēju Mahariši Maheš Jogi. Un kopš tā laika viņš to praktizē ar lielu patiku.

„Es domāju tas ir ļoti jauki, ka daudzi cilvēki nodarbojas ar Transtendentālo meditāciju katru dienu, gadu no gada. Domāju, ka es zinu, ko viņi jūt un kāpēc katru dienu tērē savu laiku meditācijai, tāpēc, ka tas padara viņus enerģiskus, līdzsvarotākus un spējīgākus izaugsmei.”

 „Tas man atgādina Mahariši vārdus, ko viņš bija uzrakstījis savā grāmatā «Esības zinātne

un dzīves māksla»: «Laimes pilnība – ir dzīves mērķis, bet evolūcija – process, ar kuru šīs mērķis tiek sasniegts…».

 „Ja cilvēks ir nelaimīgs, tad viņš pazaudē vissvarīgāko dzīves mērķi. Ja viņš patstāvīgi neattīsta savu prātu, dzīves sparu, rodošās dotības, neveicina laimes un miera stabilitāti sev apkārt, tad viņš zaudē dzīves vissvarīgāko mērķi. Dzīve nenozīmē vienkāršu esamību, bezjēdzību un ciešanas, viss tas neattiecas uz patieso dzīves jēgu”.

http://www.tm.org/blog/people/better-with-age-clint-eastwood-transcendental-meditation/.

Legendary directors mobilize to bring Transcendental Meditation to ..

Komentāri»

No comments yet — be the first.

Komentēt

