jump to navigation

Miljonāra Reija Dalio atsauksmes par transcendentālo meditāciju Septembris 24, 2012

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

Amerikānis Reijs Dalio apsteidza Džordžu Sorosu kā veiksmīgāko hedžfondu menedžeri pēc tā, kad viņa Bridgewater Pure Alpha nopelnīja investoriem 13,8 $ miljardus pēc 2011. gada rezultātiem. Par to raksta The Financial Times.

Dalio fonds pašlaik ir lielākais pasaulē. Tas pārvalda investoru līdzekļus 71,9 $ miljardu apmērā.

Kas ir Reijs Dalio? Mums svarīgi ir tas, ka viņš praktizē Transtendentālo Meditāciju.

„Es sāku meditēt pirms 35 gadiem un es teiktu, ka TM ir viens no svarīgākiem iemesliem jebkurā manas dzīves panākumā”.

Un vēl, „Esmu pamanījis atšķirību no tā mirkļa, kad es sāku meditēt. Es bieži sajūtu stresu un nogurumu, bet uzreiz pēc meditācijas es jūtos atpūties un atslābis, un spriedze pazūd. Es beidzu meditēt ar svaiguma un disciplinētības sajūtu, un šī sajūta saglabājas visu dienu. Šīs ir vispieejamākās investīcijas 20 minūtēs!”

Vēl var piebilst, ka 2010.gadā Reijs Dalio ziedoja 1,855,000 $ Deivida Linča fondam, bērnu TM apmācībai.

http://www.businessinsider.com/ceos-who-meditate-2012-5?op=1

http://tm.mouua.com/?page_id=59

Komentāri»

1. Johna919 - maijs 17, 2014

But a smiling visitor here to share the love , btw outstanding layout. fkeebdcgkeef


Komentēt

