jump to navigation

Arnolds Švarcnegers un TM apguve. maijs 6, 2015

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

images (4)Arnolda Švarcnegera karjera bija strauja. 1975.gadā viņš jau bija slavenākais aktieris pasaulē, viņa karjera strauji attīstījās.

Kalifornijā viņš bija arī veiksmīgs nekustamā īpašuma investors.

Līdz ar popularitātes augšanu, auga arī viņa bankas rēķins. Bet tas viss nesniedza viņam pašpārliecinātības sajūtu, viņš bieži jutās sagrauts.

No viena no saviem draugiem viņš uzzināja par Transcendentālo Meditāciju un nolēma to izmantot cīņā ar savu satraukumu.

1977.gadā pēc apmācības viņš teica savam draugam -“es sēdēju 20 minūtes no rīta un 20 minūtes vakarā, 14 dienas, pēc tam trīs nedēļas, un es nonācu punktā, kurā es varēju reāli atslēgt savu prātu un saprast kā nomierināties”.

Arnold Schwarzenegger relaxes at Venice Beach in 1977.

Arnold Schwarzenegger relaxes at Venice Beach in 1977.

Pēc ikdienas prakses gada laikā Švarcnegera nemiers apklusa un viņš nolēma, ka nav nepieciešamības turpināt šīs nodarbības. Bet viņš vienmēr atzīmē, ka ikdienas Transcendentālās meditācijas nodarbības gada garumā pašos pamatos mainīja viņa dzīvesveidu. Šodien viņš intensīvi strādā, sporto un spēlē šahu.

Viņa vārdi- “Galarezultātā meditācija iemācīja mani saskatīt satraukuma sakni un iespēju atrisināt uzdevumus, kas šķiet neatrisināmi”.

“Pat šodien es gūstu labumu no tā TM nodarbību gada, jo  tagad es varu mierīgi koncentrēties uz savu lietu un man maz kas traucē”.

Pilns Švarcnegera  teksts par savu karjeru un dzīves filozofiju –http://www.businessinsider.com/arnold-schwarzenegger-transcendental-meditation-2015-2

Komentāri»

No comments yet — be the first.

Komentēt

