jump to navigation

«ES ATKLĀJU, KAI VAIRS NENESU MĀJĀS SAVUS STRESSUS.» augusts 7, 2015

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

uQvAiqFOpU8Vairāk kā seši miljoni cilvēku visā pasaulē – visu vecumu, kultūru un reliģiju pārstāvji- ir apguvuši vienkārso un dabisko Transcendentālās Meditācijas tehniku.

Sendijs Kellijs, biznesmenis, par ТМ: “Es atgriezos mājās no darba pilnīgā spēku  izsīkumā. Man nebija spēku nedz ģimenei, nedz pašam sev. Ģimenes dzīve un bizness cieta no pārmērīga stresa un nemiera.

Pēc mana kolēģa rekomendācijas es apguvu ТМ. Pirmais, ko es sajutu – man parādījās vairāk enerģijas dienas laikā un es sāku labāk gulēt naktīs.

Vēl jo vairāk, manāmi uzlabojās attiecības mājās un darbā. Es redzēju, ko nenesu vairs mājās savus stresus. Es sāku labāk saprast savas ģimenes un klientu vajadzības. Es zinu, ka tagad spējīu izpildīt savus mājas un dienesta pienākumus, nepakļaujot savu veselību stresam un sasprindzinājumam”.

Komentāri»

No comments yet — be the first.

Komentēt

