jump to navigation

Ņujorka. Pārmaiņas sākas no iekšienes Decembris 24, 2015

Posted by meditācija in Uncategorized.
trackback

Labdarības koncerts  “Pārmaiņas sākas no iekšienes”  ir veltīts ”Deivida Linča Fonda” 10-gadei.Tajā piedalījās Stings, Keitija Perija un daudzas citas slavenības.

CTAxv0dXIAA1_ht

TM panākumi un popularitāte tika atzīmēti ar grandiozu koncertu Ņujorkā ,uz slavenā Kārnegī Hola skatuves 2015.gada 4.novembrī.

CS_ws0wUEAAm1JH1

Visi koncertā iegūtie līdzekļi tiks novirzīti iniciatīvas “Meditējošā Ņujorka” realizācijai.

Mērķis – nodrošināt Transcendentālās Meditācijas bezmaksas apmācību 10000 Ņujorkas iedzīvotājiem, kas atrodas riska grupā, ieskaitot ” sarežģītos” skolēnus, veterānus, kas cieš no pēctraumatiskā stresa traucējumiem,  sievietes un bērnus – mājas vardarbības upuru.

https://www.davidlynchfoundation.org/upcoming-events.html

Zemāk var iepazīties ar uzstājošos slavenību citātiem un aplūkot pāris fotogrāfijas no pasākuma:

makeup-katy-perry1

Keitija Perija:

“Es apguvu TM apmēram piecus gadus atpakaļ. Tas mainīja manu dzīvi, tagad es pavisam citādi skatos uz daudzām lietām.  Es meditēju pirms priekšnesuma vai pirms svarīga pasākuma.  Es jūtu, ka manas smadzenes it kā atveras  un pēc meditācijas es kļūstu koncentrētāka.Tā ir mana mīļākā dāvana no visām, kas nekad neatstāj mani”.

images

Džerijs Seinfīlds:

” Atrodoties šodien šeit, es esmu ļoti saviļņots. ТМ man ir kā dzīves instruments, kā palīdzība. Lai telefons pastāvīgi strādātu, tas ir pastāvīgi jāuzlādē”.

tumblr_inline_n22uhdadMc1so35ee

Anželika Kidžo :

“Kad es meditēju, manas smadzenes burtiski iedegas. Tāpēc šodien esmu šeit, lai atdotu to, ko meditācija sniedza man, “

http://tmhome.com/news-events/highlights-change-begins-within-2015-gala/

Pirms koncerta sākuma, Boba Ratha vadībā notika grupas meditācija, kuras  laikā Kārnegi-hola ieslīga mierpilnā klusumā.

Komentāri»

No comments yet — be the first.

Komentēt

